مقامات آمريکا تيراندازي روز گذشته در معبد ايالت ويسکانسين اين کشور را اقدام تروريستي داخلي ارزيابي کردند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري  فرانسه ؛ جان ادواردز، رئيس پليس محلي در کنفرانسي مطبوعاتي اعلام کرد در اين حادثه عامل تيراندازي و شش نفر ديگر کشته و سه نفر ديگر از جمله يک افسر پليس در اين حمله زخمي شدند.

ادوارز در گفتگو با خبرنگاران گفت « ما فکر مي کنيم اين حمله اقدام تروريستي داخلي است و پليس فدرال آمريکا، اف بي آي، منابع مورد نياز را در اين باره در اختيار دارد ».
وي همچنين گفت « بعد از تماس هاي اضطراري بامداد روز يکشنبه افسران پليس در محل حاضر شده اند و آنها فورا متوجه شدند که قرباني اقدامي تروريستي واقع شده اند. در اين حمله يک افسر پليس با بيست سال سابقه مورد حمله قرار گرفت و گلوله هاي زيادي به وي اصابت کرد، اما فکر مي کنيم وي از اين حادثه جان سلام به در ببرد ».
ادواردز افزود « يک افسر پليس ديگر حاضر در محل مورد حمله قرار گرفت و او به اين حمله واکنش نشان داد و فردي که به حمله مبادرت کرده بود، کشته شد ».
ادواردز همچنين تصريح کرد معبد تخليه شده بود و پليس توانست امنيت محل را تامين کند.   

براساس اين گزارش ، فردي صبح روز يکشنبه به روي پيروان يک معبد سيک در شهر کوچک اوک کريک در حومه ميلواکي واقع در شمال شيکاگو تيراندازي کرد و بعد از اينکه وي شش نفر را کشته توسط يک افسر پليس از پاي درآمد.
برچسب ها: آمریکا ، معبد ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار