این اظهارات عبدالله نوری در حالی مطرح می شود که پیش از این گفته میشد خاتمی و یارانش برای بازگشت به نظام از فتنه 88 و سران آن اعلام برائت کرده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، عبدالله نوری که این روز ها نقش هدایت گر جبهه آشفته اصلاحات را برای ورود به انتخابات 92 بر عهده گرفته است ، سعی می کند با دیدار برخی از محکومان فتنه 88 ، علاقه شدید خود را به این جریان برانداز و سران آن بیش از پیش به اثبات برساند .

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، عبدالله نوری در دیدار با یکی از محکومان فتنه 88 که مدتی است در مرخصی از زندان به سر می برد یکبار دیگر به رفع حصر رهبران جنبش فتنه  و آزادی زندانیان این جریان تاکید کرد و محقق شدن آن را مساوی نقطه آغاز رفع بحران در کشور دانست .

بنا بر این گزارش ، در دیداری که عبدالله نوری با بهاره هدایت از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت ترتیب داد ،  وی با ابراز خوشحالی از حضور چند روزه  بهاره هدایت ، برای تسریع آزادی تمام زندانیان فتنه  و رفع حصر رهبران این جنبش دعا کرد و اقدام و گشایش نظام در جهت آزادی همه این افراد را نقطه عطفی در آغاز رفع بسیاری از بحران های موجود دانست.
این اظهارات عبدالله نوری در حالی مطرح می شود که پیش از این گفته میشد خاتمی و یارانش برای بازگشت به نظام از فتنه 88 و سران آن اعلام برائت کرده اند.

عبدالله نوری در پایان همچنین اهمیت ارتباط و همدلی فعالان اصلاح طلب و جنبش سبز را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد : جنبش سبز ادامه دهنده راه نیمه کاره اصلاحات است و بی شک باید از بدنه آن برای پیش برد اهداف آینده استفاده کنیم .

از دلبستگی های عبدالله نوری به جریان فتنه علیرغم حرف و حدیث ها برای حضور وی در انتخابات آتی می توان این طور نتیجه گرفت که جریان اصلاح‌طلبی که در سال‌های قبل از 88 از درون دچار یک تحول و ساختار شکنی مضاعف شده بود و در سال 88 در  بازی برای کسب قدرت، ساختارشکنی و تلاش برای براندازی نرم را پیش گرفته بود امروز با مشاهده نتیجه این نوع بازی، بازی برد و باخت، مرگ و زندگی و یا به عبارتی بازی با حاصل جمع صفر در تلاش است تا با پیش گرفتن سیاست "یکی به نعل یکی به میخ " استراتژی خود را برای انتخابات 92 پیش ببرد .
برچسب ها: نوری ، خاتمی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.