اميرقلعه نوعي سرمربي تيم استقلال از صحبت هاي پيرامون جدايي نكونام از اين تيم ناراحت و دلخور است و حتي با حمايت هايش قصد دارد وي را متقاعد به ماندن در اين تيم كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نوعي در يك جلسه با نكونام از وي خواست تا تكليف نهايي خود را مشخص كند و وضعيت را براي ماندن در استقلال به وي اعلام دارد.

سرمربي تيم اعلام كرده است نكونام موظف است بر اساس قراردادي كه امضا كرده به وظايفش در تيم متعهد باشد و در تيم بماند زيرا استقلال به حضور تمام نفراتش نيازمند است.

گفتني است، امير قلعه نوعي اعلام كرده است درصورت اعلام تمايل نكونام به جدايي وي با آن مخالفت نمي كند اما درحقيقت از اين اتفاق به هيچ عنوان رضايت ندارد زيرا از روز اول روي وي حساب باز كرده است و يك فصل كامل بر وي نياز دارد.

از طرفي جواد نكونام اعلام كرده است كه براي جدايي از استقلال برنامه خاصي ندارد و قصد دارد در اين تيم بماند و استقلال را همراهي كند.

وي به سرمربي آبي ها اطمينان خاطر داد حتي اگر پيشنهاد دريافتي اش ايده ال باشد براي جدايي از اين تيم برنامه ريزي نكند زيرا در صورتي كه وي قصد جدايي داشت از ابتدا به اين تيم نمي آمد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار