هافبك تيم استقلال با شرايط خاص راهي تيم استقلال شد اما از طرفي اين بازيكن با پيشنهاد عربي روبرو شده كه 5 ميليون يورويي است و عامل اين شده كه جواد براي جدايي اقداماتي را انجام دهد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هافبك تيم استقلال در حالي با اين تيم قرار داد امضا كرده و قرار بر اين شد که در صورت دريافت پيشنهاد جالب توجه، وي بتواند با بررسي اوضاع و موافقت كامل باشگاه و حواشي و در صورت ايده آل بودن شرايط، تيم استقلال را ترك كند و راهي تيم مورد نظر شود.

از طرفي اين بازيكن صحبتي را با مسئولان تيم استقلال انجام داده است، اما مسئولان در حال حاضر با جدايي وي موافقت نكرد ولي احتمال اين اتفاق در چند ماه آينده وجود دارد.

گفتني است: نكونام  پيشنهاد 5 ميليون يورويي را مورد بررسي قرار داده است و به آن بي تمايل نيست زيرا با حضورش در ليگ قطر، پول خوبي نيز به باشگاه استقلال مي رسد تا مسئولان نيز به اين انتقال تمايل نشان بدهند.

از طرفي عنوان شده است كه وي بعد از دربي مقابل پرسپوليس براي رفتن برنامه ريزي كرده است اما مسئولان هنوز نظر نهايي و موافقت خود را اعلام نكرده اند و به همين دليل قرار است شرايط بصورت كامل مورد بررسي قرار بگيرد و پس از  آن نظر نهايي اعلام شود.

شايان ذكر است: بحث قرارداد نكونام با استقلال و جدايي وي در صورت دريافت پيشنهاد قابل توجه، مسئولان را با درد سر روبرو كرده است زيرا آنها نمي توانند در اين خصوص بي توجه باشند و بايد وضعيت را طوري پيش ببرند كه جواد نكونام نيز رضايت داشته باشد./مح


 

برچسب ها: نکونام ، قطر ، باز بینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار