محمد حسین فراهانی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری استان تهران با بیان اینکه در شهريور ماه سال جاري يكي از بزرگترين اجلاس‌هايي كه تاكنون كشور ميزبان آن بوده است، برگزار مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در حالي در تهران برگزار مي‌شود كه هتل‌هاي تهران آمادگي كامل براي ميزباني از مهمانان اين اجلاس را دارند.

دكتر فراهاني در اين خصوص افزود: اين اجلاس كه در نوع خود و در تاريخ نظام جمهوري اسلامي ايران بي‌سابقه است بايد به فرصت بهينه‌اي تبديل شود براي بازتاب واقعيت‌هاي ارزنده ما بخصوص در بخش  فرهنگي ومعرفی ميراث اسلامی  به دنیا. وی ادامه داد : همچنين برنامه‌هاي ويژه‌اي در محل برگزاري اجلاس پيش‌بيني كرده‌ايم مانند غرفه‌هاي صنايع دستي و غرفه‌هاي معرفي جاذبه‌هاي طبيعي و فرهنگي ايران و بخصوص استان تهران و در بازديدي هم كه به تازگي از هتل‌هاي ميزبان داشته‌ايم ضمن تأكيد بر رفع معايب و كاستي‌ها از آنها خواسته شده لابي‌هاي هتل را به معرفي جاذبه‌هاي استان و صنايع دستي استان تهران آراسته كنند.

وي در ادامه مي‌افزايد: پيش‌بيني شده همزمان با برگزاري اجلاس مهمانان خارجي زیادی وارد تهران شوند و براي ميزباني از اين حجم گسترده مهمان تقريباً تمام هتل‌هاي 3، 4 و 5 ستاره تهران آماده ارائه خدمات شده‌اند تا بتوانيم با روحيه و آمادگی مطلوب به مهمان‌نوازي از اين مهمانان برويم و همچنین بتوانیم چهره واقعي ايران اسلامی را برهمگان معرفی کنیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.