رئیس اداره اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی گفت: شش کیلو و 421 گرم طلای خارجی به ارزش 60 میلیون تومان در شهرستان شوط کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، علی جدیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اطلاع ماموران نیروی انتظامی شهرستان شوط از اینکه فردی در این شهرستان با یک دستگاه خودروی پراید در امر قاچاق کالای خارجی در محور

خوی - ماکو فعالیت می‌کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان به سرعت در جاده خوی - ماکو حضور یافتند و پس از چندین ساعت تلاش موفق به توقیف خودروی مذکور شدند.

جدیدی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده شش کیلو و 421 گرم و 960 سوت انواع طلاجات که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در بازرسی از خودروی مورد نظر 32 عدد وسایل طبی، شش کیلوگرم پارچه رومبلی، 70 کیلوگرم چرم کیف و کفش، 120 کیلوگرم برچسب لباس، سه کیلوگرم دکمه لباس، 24 عدد اسپری چسب، 35 عدد قطعه صنعتی و 20 عدد قیچی چرم کشف شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ارزش ریالی طلاهای مکشوفه 600 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این ارتباط دو نفر دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه از کشف 660 ثوب البسه خارجی قاچاق در خوی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با سوداگران اقتصادی و ارتقای امنیت اجتماعی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی موفق شدند، در مرداد ماه امسال در قالب چندین عملیات منسجم 660 ثوب البسه خارجی قاچاق را در این شهرستان کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی 44 قوطی چسب خمیری، 40 کیلوگرم پودر رختشویی خارجی و مقادیری مواد مخدر از دیگر کشفیات ماموران از قاچاقچیان است.

جدیدی گفت: در این عملیات‌ها 10 نفر دستگیر و به همراه هشت دستگاه خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.