امروزه حداکثر مردم با اتصال به اینترنت و از طریق ایمیل با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند این عمل به طور متوالی مشکلاتی را در بر دارد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از mashabe برای حل مشکلات صندوق الکترونیکی و برای مدیریت ایمیل ها 5 پیشنهاد کاربردی ارائه داده شده است.
1. تحقیقات نشان می دهد 28 درصد از وقتمان هنگام استفاده از اینترنت صرف خواندن و پاسخ به ایمیل ها می شود  که این اتلاف وقت بی فایده است زیرا مشاغلی که از طریق ایمیل به مشتریان خود خدمات می دهد از نظر زمانی به مشکل برمی خورند که اولین پیشنهاد بلاک کردن میل توسط خود کاربران است به نحوی که هر 2 ساعت یک ربع از ورود ایمیل ها جلوگیری کنند و در این مدت به ایمیل های ورودی رسیدگی کنند.

2. هیچ ایمیلی را بی پاسخ نگذارید

شما اگر هر ایمیلی را که همان لحظه دریافت می کنید باز کنید و یا در اولین فرصت پاسخ بدهید دیگر ایمیلی برای درخواست پاسخ مبنی بر ایمیل اولی برای شما ارسال نمی شود.

3. اولویت بندی

ایمیل هایی که برایمان مهم هستند را نشانه گذاری کنیم که از طریق نشانه ها و علائمی که در وب سایت ها موجود است این کار به سهولت انجام می پذیرد.

4. جلوگیری از ثبت نام های بی مورد

زمانی که در وب سایت ها به دنبال مطلبی هستید یک پیغام مبنی بر ثبت نام و عضویت در سایت برای شما ظاهر می شود که در صورت عضویت اجازه استفاده از مطالب سایت را برایتان امکان پذیر می شود.

این نوع عضویت خود پیامدهایی را به همراه دارد که اصلی ترین پیامد آن ارسال ایمیل های تبلیغاتی می باشد کاربران توجه داشته باشند پس از دریافت مطالب مورد نیاز عضویت خود را در سایت امحا کنند تا از بروز این مشکل نیز خود داری نمایند.

5. بیش از یکبار یک میل را باز نکنید.

هنگام دریافت میل در صندوق ورودی سریعا آن را دسته بندی کنید که فضای صندوق ورودی را اشغال نکند اگر به ان نیازی ندارید آن را پاک کنید و اگر ممکن است به آن نیاز پیدا کنید آن را بایگانی نمایید./ح
برچسب ها: ایمیل ، فناوری ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار