معرفی آثار باستانی و جاذبه های استان قزوین ضروری است .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين احمد عجم استاندار قزوین در ديدار با معاون پارلماني – حقوقي و امور استانهاي سازمان ميراث فرهنگي؛ صنايع دستي وگردشگري كشور اظهار داشت : علارقم اینکه استان قزوين يكي از استانهاي پرمحتوا در حوزه گردشگري محسوب می شود ولي از رونق مناسبي در اين حوزه برخوردار نمي باشد.
استاندار قزوين در ادامه با بیان اینکه بسياري از مكان هاي تاريخي قزوين قدمت ديرينه اي نسبت به استان اصفهان دارد افزود : عدم شناخت این آثار یکی از مشکلات استان قزوین است و ختصاص اعتبار و حمايت هاي لازم مركز از برنامه هاي استاني از می تواند باعث تقويت و رونق گردشگري اين منطقه شود .
مقام عالی اجرایی استان با اشاره به اینکه در 3 ساله اخير تلاش هاي زيادي درخصوص معرفي اين توانمندي هاي با ارزش صورت گرفته است تصریح کرد : برخي از اماكن استان مانند دولتخانه صفوي (باغ دولت) عالي قاپو؛ سراي سعدالسلطنه قابليت شناخته شدن را در كشور ودنيا را دارد.
وی از مجموعه سعدالسلطنه به عنوان بزرگترين بازار سرپوشيده خاورميانه نام برد و خاطر نشان کرد : اين مجموعه بي نظير در حال حاضر به يك مركز فرهنگي در استان قز.وین فعال است . /س

برچسب ها: آثار باستانی ، جاذبه ، عجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.