به گزارش
سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا از سازمان توسعه تجارت ايران، محمد مهدي نهاوندي با اعلام اين خبر افزود: براساس تفاهم نامه همكاري في مابين سازمان توسعه تجارت ايران و جترو (سازمان تجارت خارجي ژاپن) و در راستاي توسعه صنعت بسته بندي و ارتقاء دانش و اطلاعات ذينفعان، اعزام گروهي از منتخبين جشنواره و مسابقه طراحي بسته بندي محصولات غذايي صادراتي براي بازديد از نمايشگاه بين المللي بسته بندي ژاپن( توكيو پك) و شركت در دوره هاي آموزشي تخصصي بسته بندي در مهر ماه سالجاري در دستور كار سازمان توسعه تجارت ايران و جترو قرار دارد.
وي افزود: برگزاري سمينار بازاريابي محصولات كشاورزي وغذايي همزمان با نمايشگاه بين المللي فودكس در توكيو و نيز اجراي برنامه هاي آموزشي مشترك در زمينه معرفي فعاليت سازمانهاي توسعه تجارت و آشنايي با جترو در برنامه هاي آتي مشترك في مابين سازمان توسعه تجارت ايران و جترو قرار دارد كه در سال ميلادي آتي برگزار خواهد شد./س