در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت، معدن و تجارت، روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران توانست چهار جایزه را از آن خود کند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران در آیین پایانی این جشنواره که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران توانست در رشته های انتشارات، تبليغات، ارتباطات رسانه اي و ايده هاي برتر حایز رتبه شود.

در اين رقابت كه در بين مجموعه سازمان هاي تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و در ميان بيش از 2هزار و 600  اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره به انجام رسيد رتبه نخست در رشته ايده هاي برتر، رتبه دوم در رشته تبليغات، رتبه سوم در رشته ارتباطات رسانه اي و رتبه سوم در رشته انتشارات از آن روابط عمومي سازمان توسعه تجارت ايران شد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران این جوایز را حاصل دانش محوری، برنامه محوری و روح همکاری و تعامل برون و درون سازمانی در فعالیت های روابط عمومی این سازمان دانست.

حمید کارگر افزود: روابط عمومی بیش از هر چیز برای کامیابی در مسیر دستیابی به اهدافی که برای آن ترسیم شده است نیاز به خودباوری دارد.

وي افزود: وقتی این باور به خود در کنار دانش و تجربه قرار گیرد و هنر و مهارت ارتباطی نیز با آن عجین شود، می تواند دیگران را نیز به باور داشتن وادار کند.

كارگر در ادامه تاکید کرد: در کنار همه آموزه هایی مانند داشتن دانش، مهارت، تجربه و... باید خود را باور داشت و در مسیر اثبات خود به مدیران، رسانه ها و مخاطبان تلاش کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار