معاون اعتبارات بانک مسکن استان خراسان رضوی ، وقفه در اعطاي وام مسکن مهر را موقتي عنوان کرد و گفت: با جمعبندي آمار متقاضيان پرداخت وام مسکنمهر طي ۱۰روز آينده از سرگرفته ميشود.


«مهران» در گفتوگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب گفت: چون دقيقاً نميدانيم چند نفر از متقاضيان پشت خط دريافت تسهيلات هستند، پرداخت وام براي مدت محدودي متوقف شده است و بعد از جمعبندي آمار متقاضيان و اطمينان از وجود اعتبارات کافي براي اين افراد، پرداخت وام مسکن از سرگرفته ميشود.

وي در پاسخ به این سوال که مگر جمعبندي آمار متقاضيان به صورت آنلاين ميسر نيست، ادامه داد: متقاضيان وام مسکن مهر در سامانه مسکن و شهرسازي ثبتنام ميکنند که اين سامانه به سامانه بانک مسکن وصل نيست و سپس براي دريافت وام به بانک معرفي ميشوند و چون نميدانيم چند نفر در نوبت دريافت وام هستند به دليل اينکه براي افراد در زمينه پرداخت وام تعهدي ايجاد نشود به مدت يک هفته تا ۱۰روز پرداخت وام متوقف شده است تا آمار نهايي متقاضيان جمعبندي و استخراج شود و بعد از اين مدت تا سقف اعتباراتي که بانک مرکزي در اختيار بانک مسکن قرار داده است وام پرداخت خواهد شد.

مهران درباره سقف اعتبارات بانک مسکن استان براي وام مسکن مهر افزود: از ابتداي مسکن مهر ۲۸هزار ميليارد ريال اعتبار براي اين موضوع اختصاص داده شده است.

برچسب ها: وام ، مسکن ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.