پروانه بهره برداری 39 واحد صنعتی در چهار ماهه نخست امسال در استان گیلان صادر شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : برای این تعداد واحد صنعتی که در در زمینه تولید محصولات فلزی، غذایی و كانی غیر فلزی فعالیت می كند بالغ بر 588 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و 426 نفر نیز به طور مستقیم مشغول به كار شدند.
'علی منتظری '  واحد تولید لوله و پروفیل آهنی با ظرفیت تولید سالیانه یكصدهزار تن با سرمایه گذاری بالغ بر 63 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 23 نفر در رشت و واحد تولید شمش فولاد سبك آلیاژی با ظرفیت تولید سالیانه 50 هزار تن با سرمایه گذاری بالغ بر 52 میلیارد ریال و اشتغال 104 نفر در شهرستان صومعه سر ا را از مهمترین این واحدها اعلام کرد .
وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال ، تعداد 43 فقره جواز تاسیس صنعتی نیز در استان صادر گردیده كه برآورد میزان سرمایه گذاری آنها بالغ بر 500 میلیارد ریال می باشد .
به گفته منتظری؛ با راه اندازی این تعداد طرح صنعتی 720 نفر به طور مستقیم مشغول به كار می شوند.
وی خاطرنشان کرد دراین مدت جواز تاسیس یك طرح تولید و بسته بندی آب معدنی با برآورد سرمایه گذاری بالغ بر 52 میلیارد ریال و اشتغال 60 نفر در شهرستان ماسال و یك طرح تولید آسفالت با برآورد میزان سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 30 نفر در شهرستان آستانه اشرفیه صادر شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.