هرمزگاني هايي كه در برنامه پزشك خانواده ثبت نام كرده اند و پزشك خانواده خود را انتخاب مي كنند از شهريور ماه سالجاري به طور رايگان ويزيت مي شوند.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دكتر محمد شكاري، رييس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: تمام امكانات و زير ساختها براي پياده سازي و اجراي برنامه بزرگ پزشك خانواده شهري از اويل شهريور ماه سالجاري در استان هرمزگان فراهم شده است و كساني كه در برنامه پزشك خانواده ثبت نام كرده اند و پزشك خانواده خود را انتخاب مي كنند به طور رايگان ويريت مي شوند.

دكتر محمد شكاري با اشاره به اجراي برنامه پزشك خانواده شهري از اواخر خرداد ماه سال جاري اظهار كرد: اجراي برنامه پزشك خانواده از اواخر خرداد ماه سال جاري با ثبت نام مردم و پزشكان در سراسر استان شروع شده است.

وی استقبال مردم از برنامه پزشك خانواده در استان هرمزگان را چشمگير دانست و افزود: با توجه به استقبال مردم براي بهره مندي از خدمات سلامت در برنامه پزشك خانواده ثبت نام تا نيمه مرداد ماه سال جاري تمديد شده است و آمار ثبت نام شدگان از 400 هزار نفر گذشت و اين مهلت قابل تمديد نمي باشد.

وي خاطر نشان كرد: در برنامه پزشك خانواده شهري 272 پزشك، مورد نياز است كه تاكنون 230 پزشك در سامانه سلامت ايرانيان ثبت نام كرده اند و 42 پزشك نيز در مدت باقيمانده ثبت نام و تامين مي گردد و هيچ نگراني در تامين پزشك خانواده در هرمزگان نيست.

 رييس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان تاكيد كرد: دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان با مشاركت سازمانهاي بيمه گر مصمم است تا برنامه پزشك خانواده شهري را با كمترين اشكال شروع کند.

شكاري با اشاره به مزاياي اجراي پزشك خانواده شهري در استان هرمزگان گفت: كاهش پرداخت هزينه هاي درماني در نظام ارجاع از مزايايي است كه مردم در اين برنامه از آن بهره مند مي شوند.

وي در ادامه ياد آور شد: در سطح دو برنامه پزشك خانواده و نظام  ارجاع  دانشگاه تمهيداتي همچون راه اندازي كلينيك ويژه در مركز استان و برخي شهرستانها را در برنامه داریم  تا مردم در مراجعه به سطح دو و دريافت خدمات تخصصي با مشكلي روبرو نشوند.

رييس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان هرمزگان با اعلام اينكه بيمارستانهاي دانشگاهي در استان هرمزگان در حال ارتقا  و تجهيز شدن هستند، گفت: تمامي بيمارستانهاي دانشگاهي آمادگي لازم را براي اجراي برنامه پزشك خانواده و نظام ارجاع در سطح 3 براي ارايه خدمات  تخصصي به بيماران دارند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار