تنها بازیکن تنیس با ویلچر پارالمپیکی ایران گفت: هدف من کسب مدال در بازیهای پارالمپیک لندن است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسین ممی پور که از روز جمعه مرحله دوم اردوی آمادگی خود برای حضور در پارالمپیک لندن را در مشهد سپری می کند، در حاشیه تمرینات خود گفت: می خواهم با کسب مدال در لندن توانمندی هایتنیس بازان ایران را به جهان اعلام کنم.

وی افزود: من اولین بازیکن تنیس هستم که توانسته از ایران به بازی های پارالمپیک راه یابد و این انگیزه من را برای کسب مدال چند برابر کرده است.

ممی پور در مورد نحوه کسب سهمیه خود برای حضور در بازی های پارالمپیک لندن اظهار کرد: با انجام 4 بازی بین المللی توانستم مجوز وایت کارت را از فدراسیون جهانی تنیس (ITF) برای حضور در این بازیها کسب کنم.

عضو تیم ملی تنیس با ویلچر ایران در بازی های پارالمپیک لندن با اشاره به رقبای اصلی خود در این بازی ها اظهار کرد: در این بازی ها 64 ورزشکار حضور خواهند داشت که ورزشکاران کشورهای هلند، فرانسه، آمریکا، انگلیس و ژاپن از مدعیان کسب مدال این رقابت ها به حساب می آیند.

وی درباره نحوه برگزاری اردوی خود در مشهد گفت: از روز جمعه اردوی آمادگی خود را زیرنظر امیر ابراهیمی به مدت 10 روز آغاز کرده ام و بعد از پایان اردو با استراحتی چند روزه مجددا مرحله سوم اردوی خود را قبل از اعزام به بازی های پارالمپیک لندن در تهران سپری خواهم کرد تا با آمادگی هرچه بیشتر در این بازی ها حضور یابم./س   

برچسب ها: کسب ، مدال ، پارالمپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.