مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: برج مراقبت پرواز، مرکز کنترل الکترونیک و ایستگاه فرستنده این فرودگاه به سیستم اعلان حریق مجهز شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان در آبادان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای راتقای سطح کمی و کیفی پروازهای این فرودگاه و تعالی منطقه است.

وی افزود: در همین راستا تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار داده که تجهیز برج مراقبت پرواز، مرکز کنترل الکترونیک و ایستگاه فرستنده این فرودگاه به سیستم اعلان حریق از جمله این اقدامات است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: تجهیز این سه بخش به سیستم اعلان حریق با اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آن طرح در ادامه برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌ها در خصوص حفاظت از سایت‌های هوانوردی در مقابل حریق و ارتقا ضریب ایمنی انجام شده است که از همکاری و پیگیری مستمر این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را داریم.

رضایی همچنین عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان بتوان بیش از پیش در راستای تعالی بخش‌های مختلف شهرستان و رفاه حال شهروندان و ایجاد شهری در خور شأن شهروندان گام برداشت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.