رییس دانشگاه علوم پزشكی لرستان از موافقت شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشكی كشور با ایجاد سه مركز تحقیقاتی جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان دكتر 'اردشیر شیخ آزادی' در جلسه ای به همین منظور افزود: در دویست و شانزدهمین نشست شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشكی كشور با تاسیس سه مركز تحقیقات بهداشت تغذیه، هپاتیت و عوامل اجتماعی در ارتقای سلامت در این دانشگاه موافقت شده است.

وی تصریح كرد: با این اقدام ارزشمند شورا، در روند افزایش و توسعه پروژه های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشكی لرستان رشد چشمگیری صورت خواهد گرفت و در توسعه دانشگاه نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، در راستای توجه به توسعه دانشگاههای علوم پزشكی كشور به ویژه نگاه خاص به دانشگاه علوم پزشكی لرستان، این رخداد ارزشمند توسعه ای را به جامعه دانشگاهی استان تبریك گف.

دكتر شیخ آزادی ابراز امیدواری كرد با تاسیس این سه مركز تحقیقاتی جدید شاهد افزایش پروژه های تحقیقاتی و كاربردی بیشتری در دانشگاه علوم پزشكی لرستان باشیم.

گفتنی است پیش از این مركز تحقیقات داروهای گیاهی رازی تنها مركز تحقیقاتی بود كه در دانشگاه علوم پزشكی لرستان فعالیت می كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.