مدیر روابط عمومی بخش رستاخیز قرآنی گفت: این بخش برای اولین بار در کشور اقدام به استخراج آیات و روایات مرتبط به قیامت کرده و 210 تابلو نقاشی رنگ و روغن را در معرض دید بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است.

سید مهدی بدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان مرتبط است با ترجمه تصویری قرآن کریم موضوع قیامت این مجموعه برای نخستین بار آیات و روایات مربوط به قیامت را از قرآن استخراج کرده و براساس تفاسیر آن 110 عدد تابلوی نقاشی رنگ و روغن به همراه آیه و تفسیر آیه در کنار هر تابلو به نمایش گذاشته است.

وی در ادامه اذعان کرد: سیر تابلوها از ابتدای لحظه مرگ انسانهای خوب و بد، نفغ صور اول پرافروختگی آسمانها و زمین و دریا و بر نفغ صور سوم حیات دوباره بر مردگان، حرکت به سمت صحرای معشر، نامه ی اعمال انسان و بعد از آن عبور از پل صراط، واردشن به جهنم و عذاب های آنها ورود به بهشت و نعمت های آن است.

بدری تصریح کرد: در نرم افزارهای ارائه شده بیش از 40 عنوان نرم افزارهای برتر کشور داریم که شامل قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دفاع مقدس و شبهات و هابیت و بهائیت و دانشنامه ها و کتابخانه های معصومین علیه السلام است، در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم نرم افزارهای ارائه شده با تخفیف 40 تا 80 درصدی در بخش رستاخیز قرآنی به مردم عرضه می شود./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار