مديرعامل ايران خودرو تبريز از توليد 120 هزار دستگاه وانت در سال توليد ملي در اين کارخانه خبر داد که شامل 105 هزار دستگاه وانت باردو و 15 هزار وانت تندر است .

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از ايکوپرس ، غلامرضا صادقيان گفت : درسال گذشته 119 هزار دستگاه وانت بادرو درايران خودرو تبريز توليد شدکه 40 درصد بيشتر از برنامه هاي پيش بيني شده بوده است.

مديرعامل ايران خودرو تبريز از توليد آزمايشي وانت جديد PU1 در نيمه دوم امسال خبر داد و خاطرنشان كرد: اين وانت جديد با تلاش متخصصان داخلي طراحي شده است و با توليد انبوه آن در سال آينده بتدريج جايگزين وانت باردو مي شود .

صادقيان در ادامه به مذاكرات صدور محصولات شركت ايران خودرو تبريز به عراق و سودان اشاره كرد و افزود : توافق هاي اوليه براي صادرات وانت باردو به عراق صورت گرفته است و هم اكنون نيز درحال بازاريابي و معرفي اين محصول به سودان هستيم.

صادقيان تاکيد کرد ، در نشستي با هيئت سوداني ، مقررشد تعدادي از وانت‌هاي باردو به عنوان نمونه به اين كشور صادر شود و در صورت تاييد، صادرات اين محصول به سودان آغاز شود.

صادقيان خاطرنشان كرد :‌ سودان يكي از اهداف صادراتي ايران خودرو تبريز محسوب مي شود كه در صورت موفقيت در اين بازار اقدام به راه اندازي خط توليد وانت در اين كشور خواهيم كرد./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار