فيلمنامه بسيار خوب عليرضا بذر افشان و عليرضا كاظمي پور "فقط به خاطر تو" را ماندگار كرد.

رامتين خداپناهي بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص مجموعه تلويزيوني "فقط بخاطر تو" و آثار مناسبتي توليد شده در اين راستا به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه تلويزيوني "فقط به خاطر تو" يك سريال خوب و موفق در سال 82 بود و به خاطر فيلمنامه بسيار خوبي كه توسط عليرضا بذرافشان و عليرضا كاظمي پور نوشته شده بود توانست در ذهن مردم ماندگار شود.

وي افزود: البته اين مجموعه به دليل سرعت توليد داراي ضعف هايي هم بود كه به دليل حضور خوب قاسم جعفري و هدايت هاي بسيار خوبش به لحاظ بازي بازيگران، دكو پاژ و چيدمان توانست مورد قبول مخاطبان واقع شود.

وي در خصوص توليد آثار مناسبتي اظهار داشت: در گذشته سريالهاي مناسبتي از جذابيت و كيفيت بيشتري برخودار بود ولي متاسفانه با گذر زمان از كيفيت آثار كاسته شده و به تكرار افتاده است.

خداپناهي گفت: امروزه توليد سريالهاي مناسبي يك تم تكراري و نخ سينما دارد كه بيشتر مخاطبان واقف به قصه فيلم هستند.

وي ادامه داد: اين گونه فيلم ها نه تنها در ذهن مخاطب ماندگار نمي شود بلكه با اتمام مام مبارك رمضان آن مجموعه به فراموشي سپرده مي شود.

خدا پناهي درخصوص كيفيت آثار توليد شده در گذشته گفت: آثار توليد شده در گذشته از جذابيت خاصي برخودار بود و مخاطب را مجاب به ديدن كرد ولي متاسفانه امروزه به دليل نبود فيلمنامه خوب و موضوعات تكراري باعث كاهش كيفيت آثار توليد شده و جذب مخاطب شده است.

وي خاطرنشان كرد: اميدوام در آينده اي نزديك شاهد توليد آثاري با كيفيت با مضاميني ديني در ايام ماه رمضان باشيم.

گفتني است، رامتين خداپناهي تله فيلم هاي با نام هاي "اين زن ها"،" صورت زخمي" و آثار سينمايي چون "محرمانه تهران" و " 12 صندلي" را آماده پخش دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.