قرار است که آفیس 365 یکی از محصولات جدید مایکروسافت باشد.

به گزارش خبرگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به نظر می رسد که تمام شایعاتی که در مورد آفیس جدید مایکروسافت به گوش می رسید، این روزها رنگ واقعیت به خودگرفته و از این نسخه نرم افزار رسما پرده برداری شود.

اولین نکته ای که در مورد این نسخه از آفیس می بایست بدانید این است که نام آن آفیس 15 یا آفیس 2013 نیست، بلکه این نسخه آفیس 365 نام دارد.

آفیس در دنیا سنترهای مایکروسافت میزبانی می شود و قرار است هر کار بر به صورت ماهانه هزینه ی آن را پرداخت کند برخلاف Googel Docs ، آفیس 365 یک محصول پولی بوده و قیمتت اشتراک آن بین 2 دلار تا حداکثر 27 دلار در ماه به صورت متغییر است.

استیو بالمر، رئیس مایکروسافت برای این نرم افزار توضیح داد: کیفیت بالای همکاری برای رشد تجارت شرکت های بسیار مهم است.  اکنون ما به یک سطح بالایی همکاری فناورانه فکر می کنیم.

حفظ امنیت اطلاعات ذخیره شده بر روی این ابر محاسباتی کلیدی ترین فاکتور آفیس 365 است.

در این نسخه از آفیس ویژگی های جدید در ارتباط با ویندوز 8 نیز دیده می شود.  آفیس 365 به کاربر اجازه می دهد تا همانطور که با ماوس و کیبورد کار با آن می پردازد، بتواند به صورت لمسی نیز بر روی یک صفحه نمایش لمسی به انجام فعالیت های مورد نظر خود بپردازد.

حال اپلیکشن هایی مانند one Noteو lync are نیز در مجموعه گنجانده شده اند و آنها نیز دارای ویژگی رابط کاربری لمسی می باشند. برای کاربرانی که به دنبال تهیه یک تبلت ویندوز RT هستند خبر خوب این است که Student2 013RT و MOMe office بر روی تبلتشان وجود خواهد داشت.

آفیس 365 در 4 نسخه منتشر می شود.
Small business، mome premium، premium pro plus ،Enterpris /ح
برچسب ها: آفیس ، مایکروسافت ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار