استفاده از مشورت كارشناسان متفاوت رسانه در موضوعات علمي و معنوي باعث پيشرفت و موفقيت برنامه ها و مجموعه ها است.

رجبعلي مقيسه كارشناس مذهبي رسانه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سازان براي هماهنگ كردم موضوعات سريال هاي خود در ماه مبارك رمضان و اثر بخشي كار هنري خود ايمان به احكام اسلامي داشته باشند تا مخاطبان را به سمت علم و معرفت سوق دهند و جذابيت كار زماني حاصل مي شود كه ايمان حقيقي و قلبي است.

وي افزود: برنامه ها و سريال هاي تلويزيوني زماني مي‌توانند از لحاظ علمي و معنوي مفيد باشند كه از مشورت كارشناسان استفاده شود زيرا آثار متفاوت هستند و نبايد فقط براي سرگرمي مخاطب ساخته شود، در غير اين صورت با بازتاب كمي مواجه مي شوند كه انتظارات مخاطبان را برآورده نمي‌كنند.

مقيسه با تحسين رسانه در پخش برنامه هاي معنوي گفت: در صورتي مي‌توان بعد ايمان در برنامه ها و مجموعه ها را افزايش داد كه موضوعات مختلف تكميل كننده هم باشند نه در تضاد يكديگر، زيرا برخي مجموعه ها با ايجاد تحولات تازه مي‌توانند باعث تغيير افراد شوند در غير اين صورت باعث تخريب سريال ها و دوري مخاطب از رسانه است.

وي اضافه كرد: رسانه ملي در پخش برنامه هاي قرآني، زندگي ائمه و علما پيشرفت زيادي كرده است، همچنين شبكه قرآن با استفاده از نظرات تفسيرگران قرآني رشد بالنده اي داشته است كه ما آن را مرهون زحمات مسئولان و كارشناسان مي‌دانيم.

مقيسه در پايان گفت: براي ارتقا رشد ديني جوانان به خصوص در ماه مبارك رمضان علاوه بر كارهاي نمايشي و نظري از موضوعات هنري جذاب براي شاد شدن برنامه ها استفاده كرد كه مي‌توان در اين امر از كارشناسان مختلف مذهبي بهره برد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار