با حمایت از کارآفرینی های خاص می توان تحریمها را دور زد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : رویکرد اکثر کشورهای جهان در دهه ‌های اخیر به موضوع کارآفرینی و توسعه آن، موجب شد‌ موجی از سیاستهای توسعه کارآفرینی در دنیا ایجاد شود.

خلیل حنیف افزود : کشورهای مختلف راهکاری را که برای فائق آمدن بر مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی به آن روی آورده‌ اند؛ توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزش های مورد نیاز به آنان و انجام تحقیقات و پژوهش های لازم در این زمینه بوده است.

وی یادآور شد : بررسی وضعیت  اقتصادی و روند مراحل توسعه در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه که به موضوع کارآفرینی توجه کرده‌اند، نشان می دهد که این کشورها چگونه توانسته ‌اند به پیشرفتهای چشمگیری در زمینه ‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دست یابند.

مدیرکل تعاون ، کار و امور اجتماعی گیلان یادآور شد: کارآفرینی فرآیندی است که فرد کارآفرین با ایده ‌های نو، خلاق، شناسایی فرصتهای جدید و با بسیج منابع ‌مبادرت به ایجاد کسب، کار و شرکتهای نو، سازمانهای جدید و نوآور و رشد یابنده کرده که توام با پذیرش مخاطره و ریسک است و منجر به معرفی محصول و یا خدمت جدیدی به جامعه می ‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.