جريان كاپيتاني در تيم استقلال، به معضلي بزرگ تبديل شده مربيان تيم استقلال با شرايط خاصي رهبر تيم خود را تعيين كردند كه امير قلعه نوعي در خصوص سه كاپيتان اصلي تيم خود، تصميم نهايي را اتخاذ كرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، سرمربي تيم استقلال با شرايط خاصي در تيم استقلال حضور دارد امير قلعه نوعي، در خصوص شرايط اين تيم و رهبر استقلال با اوضاع متفاوتي روبرو شده است.

اين مربي پس از حضور جواد نكونام درتيم استقلال وي را به عنوان كاپيتان تيمش معرفي كرد تا با حضور اين هافبك شرايط براي ديگر اعضاي اين تيم متفاوت پيش برود.

شايان ذكر است، اعضاي تيم استقلال به اين اتفاق رضايت ندارند اما اين در حالي است كه امير قلعه نوعي علاوه بر كاپيتان اولي جواد نكونام ، دو بازيكن ديگر را نيز به عنوان كاپيتان دوم و سوم معرفي كرده است.

گفتني است ، جواد نكونام كاپيتا اول است مهدي رحمتي،دروازه بان آبي ها كاپيتان دوم تيم است و اگر نكونام در تركيب نباشد استقلال وي را به عنوان رهبر مي شناسد.

نفر سوم نيز قرار است از ميان پژمان منتظري و مجتبي جباري انتخاب شود.

البته اعلام شده است كه مجتبي جباري به پژمان منتظري اولويت دارد زيرا هافبك آبي ها فصل گذشته كاپيتان اول تيم بوده و قلعه نوعي وي را كاپيتان سوم تيم مي داند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار