امیر قلعه نوعی هنوز در مورد کاپیتان آینده این تیم تصمیم گیری نکرده، وی معتقد است که این اتفاق در حالی رخ می دهد که تمام جوانب از سوی مسئولان، سرپرست و مدیران استقلال مورد بررسی قرار می گیرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم استقلال بنا به اعلام مسئولان باشگاه در این خصوص تصمیم گیری را انجام می دهد، اما سرمربی آبی ها در این خصوص مردد است زیرا با شرایط خاصی روبرو شده است از طرف، چند بازیکن قدیمی این تیم جزو نفراتی هستند که سال ها در استقلال حضور داشتند و در حضورشان وقفه ای ایجاد نشده است اما از طرف دیگر نیز امیرحسین صادقی بعد از مجیدی و جباری جزو قدیمی ترین هاست اما چند سالی در حضور خود در تیم وقفه ایجاد کرده است.

سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است در اردوی ترکیه شرایط را مشخص می کند وی قصد دارد در اردوی ترکیه، تکلیف کاپیتان اول و دوم تیم را مشخص کند، از طرفی در این خصوص نام پژمان منتظری مطرح می شود اما وی با آرش برهانی مهاجم آبی ها برابری می کند وامیر قلعه نویی نیز قصد ندارد در استقلال حاشیه سازی کند.

شایان ذکر است: سرمربی استقلال در جلسه ای با حضور پورحیدری در این خصوص تصمیم گیری می کند تا با وضعیت آیده آل بازی های لیگ را آغاز کند.

بازیکنان استقلال مدعی شدند در این مورد هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند، اما سرمربی تیم اعلام کرده است از ابتدای فصل باید شرایط را ایده آل کند تا مشکلی برای کاپیتانی در استقلال ایجاد نشود به همین دلیل وی قصد دارد کاپیتان ها را مشخص کند./مح

برچسب ها: استقلال ، کاپیتان ، اردو ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار