جواد نكونام، هافبك تيم استقلال كه گفته مي شود با اين تيم قرار داد داخلي به امضا رسانده براي حضور در تيم استقلال با شرايط خاصي روبه روست اين بازيكن قرار است عازم امارت شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جواد نكونام با شرايط خاصي روبه روست، اين بازيكن هنوز نتوانسته پول نقد از آبي ها دريافت كند و اين اتفاق شرايط را تغيير داده است اين بازيكن با وضعيت خاصي در اين تيم روبه رو است زيرا قرار است با چند تيم اماراتي وارد مذاكره شود.

گفتني است، نكونام از دو تيم اماراتي پيشنهاد دريافت كرده و اعلام شده است كه امشب راهي دبي مي شود تا مذاكرات لازم را انجام دهد.

اين بازيكن كه عنوان مي شد با استقلال قرار داد داخلي امضا كرده براي مذاكره با دو تيم عربي اقدام كرده است زيرا شرايط در حال حاضر به اندازه اي كه نكونام تصور مي كرد مهيا نيست و به همين دليل وي براي مذاكره راهي امارات مي شود.

هافبك آبي ها شماره 6 را در انتظار خود مي بيند، زيرا اين شماره در جشن پيراهن آبي ها بدون صاحب ماند و آبي ها اعلام كردند كه همچنان منتظر اين بازيكن هستند.

شايان ذكر است، اين بازيكن اگر در استقلال به فوتبال خود ادامه دهد هم شماره 6 را دريافت مي كند و هم كاپيتان استقلال است./ق
برچسب ها: استقلال ، نکونام ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار