جريان بازو بند در تيم استقلال همچنان سوژه است و نكته جالب اينكه مصدوميت و كنار گذاشتن بازيكناني كه گزينه هاي اصلي كاپيتاني به شمار مي روند، بحث بازو بند را در استقلال با مشكلات جدي روبرو كرده است.

 

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در زمان حضور فرهاد مجيدي در اين تيم مشكل به لحاظ كاپيتاني وجود نداشت و به دليل حضور اين بازيكن در تركيب اصلي آبي ها هيچ مشكلي در اين خصوص بوجود نيامد، اما از زمان جدايي مجيدي، مشكلات در اين رابطه آغاز شد.

در ابتدا، مجتبي جباري به عنوان كاپيتان اول پس از مجيدي برگزيده شد، اما برخي به اين انتخاب خرده گرفتند و مشكلاتي بوجود آمد، مهدي اميرآبادي گزينه بعدي بود كه قرار شد در صورت حضور وي در تركيب تيم، وي بازو بند را عهده دار شود، اما اين موضوع نيز پايان ماجرا نبود.

برخي از اعضاي تيم اعتقاد داشتند امير آبادي علي رغم قديمي بودن شرايط مناسبي را به عنوان يك كاپيتان ندارد زيرا مشخص نيست كه وي هميشه و در تمام بازي ها در تركيب باشد و اين موضوع نمي تواند براي يك كاپيتان ايده آل باشد، زيرا فردي كه بازو بند را عهده دار است بايد حضوري دائمي در تركيب تيم داشته باشد.

گفتني است، جباري و امير آبادي يكي در ميان و با حضور هركدام در تركيب بازو بند را دريافت كردند اما در اين ميان حتي صحبت از دلخوري مهدي رحمتي نيز مي شد كه وي توقع دريافت بازو بند را داشت، اما اين اتفاق رخ نداد و در نهايت نيز پس از مصدوميت جباري و عدم حضور امير آبادي در تركيب بازو بند به آرش برهاني رسيد، اما پژمان منتظري و برهاني در يك سال وارد استقلال شدند و قرار شده براساس توافق دو نفر، يك در ميان بازو بند را در اختيار بگيرند تا جباري به تركيب بازگردد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار