واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان چهار محال و بختیاری نخستین كارگاه كوتاه مدت فیلم سازی را جهت دانش آموزان مقطع متوسطه از اول مرداد در شهركرد برگزار كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، رییس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری گفت: كارگاه فیلم سازی دانش آموزی با هدف كشف استعدادهای درخشان استان در 10 جلسه متوالی و جهت دانش آموزان مقطع دبیرستان برگزار شده است.
حجت الله شیروانی افزود: دانش آموزان شركت كننده در این كارگاه های فیلم سازی می بایست در پایان دوره یك فیلم كوتاه را آماده و كارگردانی كنند.
شیروانی خاطر نشان كرد: نخستین كارگاه فیلم سازی دانش آموزی با همكاری سازمان آموزش و پرورش صورت گرفته و بیش از 11 نفر از دانش آموزان علاقه مند به این رشته هنری در این كارگاه ثبت نام كرده اند.
قاسم اسماعیلی دهكردی در زمینه كارگردانی، سعید بهرامی در زمینه صدا برداری، احسان ایزدی دهكردی در زمینه تدوین، حمزه امیدی در زمینه تصویر برداری و محسن باقری دستگردی در زمینه فیلمنامه نویسی، مدرسان این كارگاه را تشكیل می دهند.
 لازم به ذكر است فیلم سازان حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری تاكنون در جشنواره هایی چون جشنواره فیلم برلین، ایتالیا، الغدیر عراق، بین المللی فجر، كودك و نوجوان و ... شركت و رتبه نخست را از آن خود كردند./م
برچسب ها: کارگاه ، فیلم ، حوزه هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار