دوره آموزش پيشرفته نقد و تحليل فيلم در معاونت آموزشي و فرهنگي انجمن سينماي جوانان ايران طراحي گرديد.

به گزراش باشگاه خبرنگاران، در جهت اهتمام بر توسعه آموزشهاي مرتبط با نقد و تحليل فيلم و در راستاي تدوين دوره هاي آموزشي تخصصي ويژه فارغ التحصيلان انجمن سينماي جوانان ايران، توسط معاونت آموزشي و فرهنگي اين انجمن دوره هاي پيشرفته نقد و تحليل فيلم طراحي و اجرايي شد.
هاشم ميرزاخاني رئيس هيئت مديره ومدير عامل انجمن با ذكر اين مطلب افزود: با توجه به تاكيد رياست محترم سازمان امورسينمايي و سمعي و بصري مبني بر توسعه آموزشهاي انجمن سينماي جوانان ايران با شاخه هاي مختلف سينمايي از جمله نقد و تحيل فيلم  با هدف تربيت منتقد، از تابستان سال گذشته دوره تكدرس كوتاه مدت اين شاخه سينمايي در دفاتر انجمن سينماي جوانان ايران در سراسركشور نسبت به جذب هنرجو و آموزش آنان اقدام كرد كه با توجه به استقبال مناسب از اين دوره ها تصميم گرفته شد دوره تكميلي آن برنامه ريزي گردد.
ميرزاخاني ادامه داد: فارغ التحصيلان انجمن و علاقه منداني كه در رشته هاي مرتبط دانشگاهي و يا در ساير موسسات ، دروس اصلي فيلمسازي را به عنوان پيش نياز اين دوره گذرانده باشند مي توانند براي ثبت نام به دفاتر انجمن مراجعه نمايند.
در رابطه با زمان دوره ها نيز وي اعلام كرد : اين دوره پيشرفته براي مدت 72 ساعت شامل 35 ساعت عملي و 37 ساعت نظري بر اساس نظريه ها و مكاتب سينمايي طراحي گرديده است كه با بهره گيري از كارشناسان برجسته اقدام به طراحي شرح درسها و يك جزوه آموزشي شده است.
در پايان ميرزاخاني افزود دوره هاي آموزشي انيميشن نيز در دست طراحي و برنامه ريزي آموزشي است.همچنين عكاسي پرتره نيز با توجه به وجود علاقه مندان فراوان در معاونت مربوطه طراحي شده كه به زودي معرفي خواهد شد./ي2
برچسب ها: منتقد ، سینما ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار