مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی گفت: همایش هنر، زبان و تکنولوژی مباحث مهمی را مورد بررسی قرار داد و سبب ارتقای مسائل آموزشی کشور می‌شود.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی همایش هنر، زبان و تکنولوژی سیدجواد جعفری با بیان این مطلب افزود: هر اقدامی که در راستای آگاهی‌بخشی عمومی و در جهت حل بسیاری از پرسش‌های تخصصی اصحاب فن صورت گیرد موثر و مفید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی افزود: این همایش که موضوع هنر و هم تکنولوژی را مورد بحث قرار داده بود، قطعاً تاثیرگذاری زیادی دارد.

جعفری تاکید کرد: در استفاده از ابزارهای روز به ‌ویژه ابزارهایی که به نوعی در مسائل آموزشی ما می‌تواند کاربرد اساسی داشته باشد، به ‌ویژه موضوع زمان هم پلی بین عرصه هنر زبان و تکنولوژی مطرح است.

وی ادامه داد: این‌گونه همایش‌ها می‌تواند به ارتقای سطح کاری که در هنر زبان و تکنولوژی در جامعه کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: هر گفت‌وگو و هر تبادل نظری منجر به ارتقای سطح دانش در جامعه است بنابراین وقتی یک همایش با این کیفیت برگزار می‌شود هم اصحاب علم در خارج کشور و داخل کشور به هم می‌رسند و تشکیل یک سمینار و کنفرانس می‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: هر همایش که با یک هدف مشخص ارتقا دادن عرصه شکل می‌گیرد موثر است، قطعاً این همایش هم با اهداف مشخص پیش‌بینی شده است.

جعفری اذعان داشت: اینکه اهداف این همایش اهداف علمی و تکنولوژی است، بسیار موثر خواهد بود،‌ امیدواریم با برگزاری این همایش دانشجویان در آن شرکت‌ کرده و پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کرده باشند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.