فرمانده انتظامي فارس از شناسايي و انهدام باند سارقان مسلح در شيراز و کشف 10 فقره سرقت مسلحانه از آنان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "سجاديان" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت مسلحانه طي سال هاي 88 تا 91 در سطح شهرستان شيراز، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت و اكيپي از ماموران مجرب تيم وي‍ژه مبارزه با سرقت هاي مسلحانه در اين خصوص تشکيل شد.
وي در خصوص نحوه سرقت اعضاء اين باند گفت: سارقان در انجام سرقت ها با تيراندازي و مجروح کردن افراد، اقدام به سرقت از مغازه هاي سوپرمارکت و منازل در سطح شهر شيراز مي کردند.
 فرمانده انتظامي فارس اظهار کرد: ماموران پس از تحقيقات لازم و بررسي صحنه هاي جرم، با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي اعضاء اين باند سارق مسلح که از متهمان تحت تعقيب و متواري بودند را شناسائي کردند.
سردار "سجاديان" افزود: پس از شناسائي مخفيگاه متهمان، با انجام چندين عمليات طراحي شده منسجم و هماهنگ، طي يك هفته تلاش بي وقفه توسط ماموران، اعضاي اصلي باند متشکل از يک نفر زن به نام "م – ع" 20 ساله تبعه افغانستان و سه نفر مرد به نام هاي "د – ر" 23 ساله، "ع – م" 21 ساله تبعه افغانستان معروف به اميد و "ع – ر" 22 ساله دستگير شدند. وي بيان کرد: يك قبضه اسلحه كلاش تاشو مورد استفاده در صحنه هاي جرم از خانم مذکور و در بازرسي از مخفيگاه سارقان نيز چندين قبضه سلاح سرد قمه، مهمات، اسلحه كلاش و مقداري اموال مسروقه كشف شد.
فرمانده انتظامي فارس گفت: در تحقيقات انجام شده بيش از 10 فقره سرقت مسلحانه از سارقان کشف، مالباختگان شناسايي و در مواجه حضوري با متهمان، شناسائي شدند.
سردار "سجاديان" در پايان گفت: استان فارس و شهر مقدس شيراز مکاني براي افراد سودجو و مخلان نظم، آسايش و امنيت شهروندان نخواهد بود و خادمان مردم درنيروي  انتظامي فارس با همکاري مردم، دستگاه قضايي و ساير دستگاه هاي امنيتي به کساني که بخواهند موجبات ناامني را براي شهروندان اين استان فراهم کنند اجازه نخواهند داد و با آنان برخورد شديد خواهند کرد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار