تحويل 350 واحد مسكن مهر در شهرستان بيجارتا پايان شهريور ماه قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي استان كردستان از پروژه‌هاي مسكن مهر شهرستان بيجاربازديد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اداره كل راه و شهرسازي استان كردستان، مهندس محمدصادق وجدي با حضور در شهرستان بيجار از پروژه‌هاي راه و مسكن از جمله پروژه‌هاي 564 واحدي و 180 واحدي مسكن مهر، پروژه بزرگراه بيجار – زنجان – كنار گذرهاي شمالي وجنوبي و راه‌هاي روستايي بازديد كرد.

در جريان اين بازديد كه مهندس بياتيان نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي جمشيدي فرماندار، پيمانكاران و مشاورين پروژه‌ها نيز حضور داشتند، وجدي از پيشرفت پروژه 564 واحدي مسكن مهر اظهار رضايت نموده و در نشستي با مشاورين و پيمانكاران پروژه بر لزوم تسريع در احداث واحدهاي مسكن مهر و تحويل آنها به متقاضيان ضمن رعايت كيفيت تأكيد كرد.

وجدي با اشاره به پيشرفت مناسب در اين پروژه گفت: اميدداريم با تأكيدات فرماندار محترم وتلاش وجديت در پيمانكاران و مشاورين و عوامل اجرايي اين پروژه عمليات تأسيسات زيربنايي به طور كامل تا 10 مرداد تمام شده و شركت پيمانكار آماده‌سازي، شن‌ريزي و آسفالت محوطه مجتمع و هم‌چنين بتن‌ريزي پياده روي كل محوطه را شروع و در كوتاهترين زمان ممكن آسفالت كند تا انشاءا... حداكثر تا پايان شهريور ماه امسال 350 واحد به بهره‌برداري رسيده و تحويل متقاضيان شود./س

برچسب ها: مهر ، مسکن مهر ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.