نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه وعمران فرودگاه بین المللی آبادان نقش مهمی در تحقق اهداف منطقه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان 'محمد سعید انصاری ' در بازدید از فرودگاه بین المللی آبادان ابراز امیدواری كرد تا فرودگاه آبادان با همكاری كلیه مسوولان به توسعه لازم دست یابد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درحاشیه این بازدید گفت:جایگاه مردم آبادان و حماسه آفرینی های مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس بركسی پوشیده نیست.

'جواد نجمی' معاون فرودگاه بین المللی آبادان دراین دیدار با تاكید به موقعیت فرودگاه آبادان درمنطقه وتاریخچه ی مثبت و درخشان آن و انتظارت مردم ازفرودگاهی بااین پیشینه گفت :ارتقاء فرودگاه آبادان ازلحاظ كیفی مستلزم همكاری و مساعدت سایر سازمان ها و نهادهای شهری و استانی است.

این فرودگاه یكی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران و اولین فرودگاه بین المللی ایران است كه تا پیش از جنگ ایران و عراق یكی از بزرگترین و مجهز ترین فرودگاه‌های كشور بوده است.

فرودگاه آبادان پیش از انقلاب بین‌المللی بود و ازاین فرودگاه پرواز‌هایی به كویت، انگلستان و حتی ایالات متحده انجام شده است.

در جنگ جهانی دوم متفقین از این فرودگاه برای تعمیر و سوخت رسانی به هواپیماهای خود استفاده كردند./س
برچسب ها: توسعه ، فرودگاه ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.