تفاهم نامه مشترک ساخت بزرگ‌ترین آزمایشگاه ملی مرجع صنعت و معدن به امضای مشترک استاندار خراسان رضوی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مشهدرسید.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ‌ در این مراسم گفت: این مرکز در نوع خود در کشور بی‌نظیر است و قرار است با راه‌اندازی آن نیاز علمی‌ما به خارج از کشور کاهش یابد.
وی افزود: 10درصد از اهداف ما در بهترین موضوعات علمی ‌در شاخه صنعت و معدن در مقیاس جهانی با شروع به کار این آزمایشگاه در کشور محقق خواهد شد.
وی گفت: برای ایجاد یک آزمایشگاه کامل، وجود مراکز پشتیبان در رشته‌های مختلف علمی‌ در کنار آزمایشگاه اصلی، از ضروریات است که در این راستا، 10 تا 15 مرکز تحقیقاتی به‌تدریج در کنار مجموعه اصلی ساخته خواهند شد و در نهایت به یک مرکز توریستی علمی ‌دست خواهیم یافت.
وی همچنین در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال شهرآرا درباره تعطیلی واحدهای دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه، اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور بیش از یکهزار و 100 نفر از کارمندان این دانشگاه برگزار شد، موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها به تصویب رسید.

 وی درباره برگزاری کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی که در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: اگر قرار باشد کلاسی در این روزها برگزار شود، به کارمندان در قالب اضافه کار حقوق پرداخت خواهد شد.دانشجو درباره ارزیابی خود از مجموعه دانشگاه آزاد پس از تصدی این سمت نیز تصریح کرد: از زمان تحویل گرفتن این دانشگاه از مدیریت قبلی، با همه كاستی‌ها، كمبودها و محدودیت‌ها، تلاش می‌کنیم تا با جمع كردن نیروهای مومن و متخصص و با نیت خیر و آینده‌نگری، این دانشگاه را به درجه بالاتری ارتقا دهیم/س


 

برچسب ها: مشهد ، علمی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.