ماه رمضان براي تكراري نشدن غذاها، با كله پاچه دستپخت خودمان افطار مي كنيم.

مهوش صبركن بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در بيان خاطرات خود از ماه رمضان گفت: افطاري دادن و رفتن به مراسم هاي افطاري از عادت هاي خوب خانواده ما شده و در ماه رمضان هر كدام از خواهران من هر شب مراسم افطاري برگزار مي كنند.

وي در ادامه افزود: براي اينكه غذاها دراين مدت تكراري نباشد با زحمت فراوان كله پاچه خانگي براي افطار فراهم مي‌كنيم تا دستپخت خودمان باشد.

صبركن در ادامه تصريح كرد: علاوه بر برگزاري اين مهماني ها سازمان ها و ارگان هايي هم براي مراسم افطاري دعوت مي‌كنند كه اگر در لوكيشن نباشيم، در اين مراسم حاضر مي‌شويم.

وي در خصوص شب هاي احيا گفت: در شب هاي احيا به شيراز و به منزل يكي از خواهرانم مي رفتيم و در همان شهر در مسجدي، با بچه ها براي مناجات و شبهاي احيا جا مي‌گرفتيم.

اين بازيگر در ادامه افزود: من تصور مي‌كنم كه هيچ كس از ماه رمضان خاطره بد ندارد، سحرهاي ماه رمضان در نوجواني و از خواب برخاستن ها بهترين خاطره هاي من در ماه رمضان است و هيچ وقت آنها را فراموش نمي‌كنم.

وي با اشاره به مناجات هاي شبانه گفت: اين سنت ها در ماه رمضان و ماه محرم در فرهنگ ما ريشه دارد و مناجات هاي سحر كه خانواده ها دور هم هستند لحظه هاي بسيار خوبي است.

وي در پايان ضمن بيان آرزو و دعا براي مردم گفت: همه مردم را دوست دارم چون آن ها ما را دوست دارند حرف من هميشه اين بوده كه اميدوارم خداوند آسايش و آرامش را از خانواده هاي مردم نگيرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار