دختر دانشجويي که از طريق اينترنت 23 ميليون ريال از حساب دوستش سرقت کرده بود ، از سوي ماموران پليس فتاي استان سمنان شناسايي و دستگير شد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، رييس پليس فتاي(فضاي توليد و تبادل اطلاعات) استان سمنان در تشريح جزييات اين خبر گفت : پس از دريافت پرونده اي در خصوص شکايت دختري مبني بر برداشت غيرقانوني از حساب شخصي وي از طريق اينترنت ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پليس فتا قرار گرفت .
سرگرد "سيد علي ميراحمدي" افزود : پس از انجام تحقيقات و پيگيري هاي گسترده ، رد پاي بجامانده از متهم در برداشت وجه ، مورد بررسي فني عوامل پليس فتا قرار گرفت .
وي تصريح کرد : بررسي همين سرنخ منجر به شناسايي متهم پرونده از سوي ماموران شد که دختري دانشجو و دوست قديمي مالباخته بود .
ميراحمدي اظهار داشت : متهم با جلب اعتماد مالباخته ، کارت اعتباري وي و رمز ورود آن را به دست آورده و در چند مورد مبلغي معادل 23 ميليون ريال را به طور غيرقانوني از حساب مورد نظر برداشت کرده بود .
رييس پليس فتاي استان سمنان در پايان با اعلام آمادگي اين پليس براي رسيدگي به اين گونه موارد ، تاکيد کرد : شهروندان براي پيشگيري از بروز جرايمي اين چنيني از دراختيار گذاشتن کارت هاي اعتباري خود و رمز ورودي آن به ديگران به شدت پرهيز کنند .
برچسب ها: فتا ، سرقت ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار