مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه كشور گفت: در رتبه بندی انجام گرفته توسط (وبومتریك، شاخص رتبه بندی مراكز علمی، آموزشی و تحقیقاتی) و سایر شاخص ها این دانشگاه رتبه بیست و سوم را بین دانشگاه های كشور كسب كرد.

'علی نجات بخش اصفهانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: در این رتبه بندی دانشگاه پیام نور در مقایسه با سالهای گذشته از نظر ارتقاء و درجه علمی رشد چشمگیری داشته است.
وی بیان كرد: تاكنون بیش از 100 مقاله علمی، پژوهشی و تحقیقاتی توسط استادان و دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر كشور در رشته های گوناگون به وِیژه شیمی، فیزیك و ریاضی در موسسه اطلاعات علمی ISI و مجلات ISC ارایه شده كه موجب ارتقاء درجه این دانشگاه شده است.
نجات بخش اصفهانی اظهار داشت : ارایه مقالات و پژوهش های علمی در این موسسه و مجلات معتبر توسط دانشجویان و استادان دانشگاه های پیام نور كشور در تقویت بار علمی دانشجویان و ارتقاء پایه و گروه علمی اساتید موثر است.
وی بابیان اینكه تحقیق و پژوهش و ارایه مقالات علمی از شاخص های مهم برای ارتقاء رتبه دانشگاه ها است عنوان كرد : تولید دانش در حوزه های مختلف فناوری های نوین اطلاعات موجب می شود تا دانشگاه پیام نور از جایگاه ویژه ای در بین دیگر دانشگاه ها برخوردار باشد.
نجات بخش ابراز داشت: دانشگاه پیام نور كشور دانشجویان و استادان مخترع و كاشف را به مراكز مسوول معرفی تا از آنها حمایت مالی و معنوی شود.
وی گفت: با توجه با اینكه اختراع از نیازهای مهم و اساسی جامعه برای پیشرفت است ثبت اختراعات از طرف ریاست جمهوری انجام می شود كه این امر موجب انگیزه مخترعان خواهد شد./س
برچسب ها: رتبه ، پیام ، نور ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.