معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروش از تولید مجله صوتی زنگ تفریح برای تمامی روزهای هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین هژبری در بیست و نهمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور که هم اکنون در سالن همایش های رازی در حال برگزاری است گفت: تربیت اصلی ترین بخش زندگی است و بسیاری از بدبختی های بشر نتیجه بی کفایتی های صاحبان قدرت است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین راهبر و معاونت پرورش و فرهنگی با نام راهبرد طلایی برگرفته از احادیث است ادامه داد: هیچ جمعی قیمتی تر از جمع معلمان نیست و امروز همه ماموریت ها برعهده معلم است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سی وشش هزار دانش آموزان شهید و چهار صد هزار دانش آموز رزمنده افزود: تربیت از کودکی آغاز می شود و آموزش و پرورش نقشی بی دلیل در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: در کارگروه این معاونت شانزده نفر از چهل و هشت نفر پیش از این معاون پرورش آموزش و پرورش بوده اند.

حسین هژبری ضمن اشاره به وجود صد هزار مدیر مدرسه در کشور با شاخصه تربیتی ادامه داد: اگر نسل جوان را در راستای تربیت به درستی کار گیریم بسیای از مشکلات کم می شود.

معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش از تشکیل اتاق فکر در این معاونت خبر داد و افزود: برنامه های این معاونت در قالب کتاب اعلام می شود.

حسین هژبری از شرکت سه و نیم میلیون دانش آموز در طرح حفظ قرآن خبر داد و افزود: بخش اعظم از مدارس کشور و هیئت های مذهبی و دانش آموزان و فرهنگیان از دیگر برنامه های این معاونت است.

معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به آمادگی نود و یک برنامه برای عفاف و حجاب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تولید مجله صوتی زنگ تفریح برای تمامی روزهای هفته از دیگر برنامه های این معاونت است./ز

برچسب ها: فرنگی ، تولید ، مجله صوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار