رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تاکید جدی و آمادگی کامل مجلس برای اجرای سند تحول آموزش خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در دومین روز از بیست و نهمین اجلاس روسای مناطق سراسر کشور که هم اکنون در سالن همایش های رازی در حال برگزاری محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش تحقیق مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در این کمیسیون اصل بر تعامل مستقیم با وزارت آموزش و پرورش وزارت علوم است گفت: مجلس شورای اسلامی تاکید جدی آمادگی کامل برای اجرای سند تحول بنیادی را دارد. محمد مهدی زاهدی با اعلام این مطلب که اکثریت اعزامی این دوره از مجلس دستی در آموزش و پرورش داشته اند بیان داشت: مجلس آمادگی خود را برای ارائه طرح های مفید از سوی آموزش و پرورش اعلام می کند.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از هفته آینده این کمیسیون کار جدی خود را در این چهار سال تعیین می کند که راس اولویت ها اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
محمد مهدی زاهدی با تاکید بر اینکه ایران باید کشوری الگو در زمینه آموزش و پرورش شود نهادینه کردن نگاه یکپارچه بر تعلیم و تربیت، ارتقا فرایند تحقیقات، تدوین اجرای اسناد تحولی را موثر در این زمینه دانست.
وی در پایان خواستار انتقال دستاوردهای این اجلاس به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شد و افزود: برای تعیین اولویت های آموزش و پرورش به دنبال تصویب قوانین لازم هستیم /ف
برچسب ها: کمیسیون ، اموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار