ماهيگيران هندي اظهار کردند کشتي آمريکايي بدون اعلام هشدار به سوي قايق هندي تيراندازي کرد .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ ماهيگيران هندي که از حادثه تيراندازي يک کشتي آمريکايي به يک قايق هندي در آبهاي امارات عربي متحده جان سالم به در بردند اعلام کردند کشتي آمريکايي بدون اعلان هشدار به سوي آنها تير اندازي کرده است.

اين اظهارات ماهيگيران هندي، ادعاي مقامات آمريکايي را مبني بر اين که کشتي آمريکايي پس از ناديده گرفتن هشدارها از سوي خدمه قايق هندي براي دور کردن آن از کشتي آمريکايي به سوي آنها تير اندازي کرد، به چالش مي کشد. در اين حادثه که روز دوشنبه رخ داد يک تبعه هندي کشته و سه تن ديگر زخمي شدند. نيروي دريايي آمريکا مي گويد قايق هندي هشدارهاي مکرر کشتي آمريکايي را ناديده گرفت و با سرعت به سوي اين کشتي در حرکت بود.

اين حادثه سبب افزايش تنش ها در آبهاي خليج فارس شده است جايي که نيروهاي آمريکايي در پي افزايش حضور خود در اين منطقه هستند. اين ماهيگيران که به سبب جراحات وارده در بيمارستان بستري شده اند امروز سه شنبه اعلام کردند قبل از تير اندازي کشتي آمريکايي هيچ پيام هشداري دريافت نکرده بودند.

 موتو مونيراج ماهيگير بيست و هشت ساله هندي گفت:« ما هيچ پيام هشداري از کشتي آمريکايي دريافت نکرديم. آنها ناگهان به ما تيراندازي کردند.»
برچسب ها: آمریکا ، هند ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار