مهمترين عناوين اخبار سياسي باشگاه خبرنگاران كه در روز سه شنبه منتشر شده موضوعاتي چون: ناگفته‌هايي از پذيرش قطعنامه توسط امام(ره)/ چه كساني جام زهر را به امام دادند ، پيگيري بهارستان از دو نرخي شدن قيمت ارز در بازار ، خواجه سروي به سؤالات دانشجويان پاسخ داد و... است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:


اتحاديه‌هاي دانشجويي خواستار واكنش به فجايع ميانمار شدند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/4/27/150996_343.jpg


5 اتحاديه بزرگ دانشجويي با صدور بيانيه اي مشترك خواستار واكنش جدي مجامع بین المللی در قبال رفتارهای ظالمانه دولت میانمار نسبت به مسلمانان این کشور شدند.


 چه كساني جام زهر را به امام دادند



حاج محسن رفيقدوست از سفرش به كره شمالي براي خريد موشک، داستان پررمز و راز پذيرش قطعنامه در تيرماه 1367 از سوي امام خميني(ره) و ماجراي نوشيدن جام زهر، جريان انحرافي، علت سکوتش در خصوص برخي مسائل و ... مي‌گويد.


پيگيري بهارستان از دو نرخي شدن قيمت ارز در بازار




دبير کميسيون اقتصادي در مجلس شوراي اسلامي گفت: بهارستان پيگير دو نرخي شدن قيمت ارز در بازار خواهد بود ولي در نهايت مجري اصلي دولت است.


تعيين زمان مذاكرات بعدي ايران و 1+5




سخنگوي وزارت امور خارجه گفت: تعيين زمان مذاکرات بعدي ايران با گروه 5+1 منوط به مثبت بودن مذاکرات معاونين ميان جمهوري اسلامي ايران و گروه 5+1 است.


خواجه سروي به سؤالات دانشجويان پاسخ داد




معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در اولين نشست سراسري هماهنگي تشكل هاي اسلامي دانشجويي در دانشگاه شهيد بهشتي به سوالات مختلف دانشجويان پاسخ گفت و درباره مباحث مختلفي مانند مباحث رفاهي، كرسي هاي آزاد انديشي، و فضاهاي بسته در دانشگاه ها پاسخ داد.


تبلیغات زودهنگام شانس پیروزی را کم می کند



 عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: مطرح شدن اسامي برخي افراد تا فرصت باقي مانده به انتخابات مي‌تواند به تخريب آنان منجر شود و شانس اين افراد براي پيروزي در انتخابات را کمتر کند.


ترور 15 ايراني بي گناه در 27 تير ماه
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/4/27/151223_333.jpg

گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.


انحراف از مسير ولايت فقيه تشکل‌ها را به بيراهه مي‌رساند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/4/27/151136_667.jpg


 مدير صندوق رفاه دانشجويي گفت: تراز در جمهوري اسلامي ولايت فقيه است. چرا که در طول ساليان مجموعه هايي بوده اند که فلسفه وجوديشان ضد استعماري بوده؛ ولي به خاطر عملکرد بدشان به بيراهه رسيده اند.


لزوم بازدارندگي حکم صادره برای مفسدین فساد مالی بزرگ

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/4/27/151008_474.jpg


 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پایان دادگاه رسیدگی به پرونده فساد مالی بزرگ گفت: حکم صادره باید برای مفسدین و کسانی که خیال فساد در جمهوری اسلامی دارند عبرت آموز و بازدارنده باشد.


کاربردهاي مديريت دانش در ارتش جمهوري اسلامي ايران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/4/27/150913_239.jpg

فرمانده دانشگاه جنگ گفت: يکي از گام‌ها در کاربردي کردن مديريت دانش اين است که تجربيات خاص تاکتيکي را که حاصل خون شهدا است به کار گيريم و براي پيشگيري ها در جنگ هاي آينده استفاده کنيم.


روحيه‌‌ قوي دانشجويان در برآورده ساختن مطالبات رهبري
 معاون علمي فرهنگي وزير علوم و تحقيقات گفت: با توجه به کرسي‌هاي آزادانديشي زمان زيادي تا بالغ شدن آن وجود دارد و روحيه‌ دانشجويان در بر آورده ساختن مطالبات مقام معظم رهبري بسيار قوي است.


بررسی لايحه اصلاح قانون مجازات اسلامي در مجلس
 سخنگوي کميسيون قضايي مجلس گفت: شوراي نگهبان ايراداتي را به لايحه اصلاح و بازنگري در قانون مجازات اسلامي وارد دانسته كه در كميسيون قضايي مجلس پيگيري مي‌‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار