معاون علمي فرهنگي وزير علوم و تحقيقات گفت: با توجه به کرسي‌هاي آزادانديشي زمان زيادي تا بالغ شدن آن وجود دارد و روحيه‌ دانشجويان در بر آورده ساختن مطالبات مقام معظم رهبري بسيار قوي است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران غلامرضا خواجه سروي معاون علمي - فرهنگي وزير علوم و تحقيقات در اولين نشست سراسري تشکل هاي اسلامي دانشجويان که امروز در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد، اظهار داشت: حوزه مسائل فرهنگي و اجتماعي با زير شاخه‌هاي فراوان در دانشگاه‌ها بنيان گذاري مي‌شود چراکه اقدامات فرهنگي و اجتماعي طبيعتا نارسايي هايي را به دنبال دارد.

وي در ادامه تصريح کرد: عزم و پشتکار و تقويت روحيه يکي از عوامل موفقيت و مستحکم کردن بنيان ها در دانشگاه‌ها است که بايد به خود بقبولانيم تا روندها را اصلاح کنيم که البته اين امر مبحثي زمان بر است.

معاون علمي فرهنگي وزير علوم و تحقيقات خاطر نشان کرد: با اشاره به اينکه  موسس کرسي هاي آزاد انديشي مقام معظم رهبري بوده است، ادامه داد: با توجه به بلوغ تازه‌ي کرسي هاي آزاد انديشي زمان زيادي تا بالغ شدن آن وجود دارد کما اينکه روحيه‌ي دانشجويان در بر آورده ساختن مطالبات مقام معظم رهبري بسيار قوي است.
انتهاي پيام/س3
برچسب ها: خواجه سروی ، نشست ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار