مهمترين عناوين اخبار اجتماعي باشگاه خبرنگاران كه در روز دوشنبه منتشر شده موضوعاتي چون افزایش 15 درصدی حقوق فرهنگیان ، تاکسی های هیبریدی به تهران وارد می شوند، نصب اسماء الهی در میدان سبلان تهران و.... است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:


افزایش 15 درصدی حقوق فرهنگیان



وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام 10 میلیون و 500 هزار دانش آموز در سراسر کشور خبر داد و گفت: در صورت ابلاغ معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری حقوق فرهنگیان 15 درصد افزایش می یابد.


داستان تکراري زناني که چشم برخيانت همسرشان مي بندند...




در بيشتر موارد مردان كه مرتكب خيانت به همسرانشان مي شوند شايد جز آن دسته از افرادي باشند كه همسرانشان سالهاست با آن ها ارتباط جنسي و عاطفي برقرار نكرده باشند.


رونمايي از كتاب هاي جديد التاليف پايه هاي دوم وششم ابتدايي



صبح امروز كتاب هاي جديد التاليف پايه هاي دوم وششم ابتدايي توسط محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور رونمايي شد


تاکسی های هیبریدی به تهران وارد می شوند



 مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که تاکسی های هیبریدی جایگزین تاکسی های دوگانه سوز و بنزین سوز شوند.


نصب اسماء الهی در میدان سبلان تهران



معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح امجام؟سنگی به صورت 3بعدی 14 معصوم و نام الله در میدان سبلان خبر داد.


سیستم حمل و نقل حجاج ایرانی قابل بازنگری است
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، شاهد کاهش 15 کیلویی خرید سوغات ایرانی هستیم.


بازديد علمي گروه هاي جغرافيايي از كوير كاشان
مسئول دبيرخانه جغرافياي جواد آباد و هماهنگ كننده اردو از بازديد علمي گروه هاي جغرافيايي شهرستان هاي استان تهران از كوير كاشان خبر داد.


فعاليت بيش از 500 ناشر فعال قرآنی در كشور
معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الكريم گفت: واگذاری چاپ قرآن به بخش خصوصی يكی از راهكارهای حفظ جايگاه كنونی ايران در رقابت با ديگر كشورها در حوزه چاپ قرآن كريم است.


احداث پل های جایگزین در تقاطع آزادگان با خط آهن تهران- اهواز

معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: خط آهن تهران- اهواز آخرین معارض پروژه آزادگان است که با رفع آن دو جایگزین تقاطع این بزرگراه با خط آهن احداث می شود.


نکوداشت 65 مسجد منطقه 10 برای ورود به ماه پربرکت رمضان

به مناسبت دهه نکوداشت و بهداشت مساجد، آیین غبارویی و آذین بندی 65 مسجد سطح منطقه برای استقبال از ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.


دستگیری 130 نفر از اراذل و اوباش تهران در طرح امنیت محله محور

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 130 نفر از اراذل و اوباش درجه دو در سطح شهر تهران خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار