دبیر اجرایی طرح معرفت گفت: هزار و 500 نفر از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور به همراه خانواده های خود در طرح معرفت در مشهد مقدس شرکت کردند.

حسن منفرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد   افزود: طرح معرفت در چهار دوره که شامل دوره های 12-13-14 و 15 می شود از 8 تا 26 تیرماه در مشهد برگزار شد.

وی اضافه کرد: درهر یک از دوره های سیزدهم تا چهاردهم 150 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و در دروه پانزدهم 100 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور داشتند.

منفرد در خصوص اهداف برگزاری این دوره ها بیان کرد: ما در دانشگاه ها بیشتر از ظرفیت های علمی اساتید بهره می گیریم و با اجرای این طرح ها تلاش می کنیم تا از ظرفیت های معنوی اساتید نیز بهره مند شویم تا نه تنها پزشکانی خوب بلکه پزشکانی با ظرفیت های بالای انسانی تحویل جامعه دهیم.

وی تصریح کرد: در این چهار دوره مباحثی از جمله معرفت دینی، انسان شناسی، خداشناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه سیاست و فلسفه حقوق مورد بحث قرار گرفت.

منفرد خاطر نشان کرد: از جمله دیگر برنامه های معنوی این طرح می توان به اقامه ی نماز صبح، مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی اشاره کنیم. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.