يك كارشناس بازار سرمايه گفت: با توجه به روند كاهشي كه از ابتداي سال در بازار سرمايه شاهد آن بوده ايم انتظار مي رود تا با پايان مجامع و همزماني ماه مبارك رمضان معاملات بازار بورس تغييري نيابد.

شهرام شهميري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: طبق نشستي كه هر ساله بر بازار سرمايه حاكم است از ابتداي سال تا پايان تيرماه و اتمام فصل مجامع بازار بورس روزهاي پررونقي را طي مي كرده است اما در سال جاري شرايط به گونه اي بوده است كه هيجانات برگزاري مجامع و تقسيم سود روند گزارشات سه ماهه خيلي رعايت نشده است.
اين كارشناس بازار سرمايه افزود: روند كاهشي در بازار سرمايه به گونه اي بوده است كه پي ميانگين بازار به 5.1 رسيده است كه در شرايط فعلي بورس انتظار مي رود پي بازار حتي به زير 5 واحد نيز كاهش يابد و از اين نظر بورس براي سرمايه گذاري بسيار جذاب و عالي است، اما متأسفانه بازار پول با سود بالاي بانكي براي سرمايه گذاران جذاب تر است و سرمايه را به سمت خود سوق مي دهد.
وي ادامه داد: بازار سرمايه اين روزها با مسائلي فراتر از مسايل خود بازار گريبانگير است كه حتي فرا رسيدن ماه رمضان و كاهش معاملات بورس نيز چشمگير نخواهد بود./س
برچسب ها: ابهام ، بازار ، سرمایه ، معاملات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار