فرهاد رحیم قراملکی موفق به دریافت جایزه سوم جشنواره بین المللی کاریکاتورسقوط وال استریت شد.

قراملکی درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، در این جشنواره که با موضوع سقوط وال استریت ونظام سرمایه داری برگزار شد 1500 اثر از 45 کشور جهان شرکت داشتند که از آن میان تعداد 99 اثر جهت ارائه در نمایشگاه و بخش مسابقه انتخاب شدند وفرهاد رحیم قراملکی از تبریز توانست به شایستگی مقام سوم این جشنواره بین المللی را از ان خودنماید.

فرهاد رحیم قراملکی تاکنون توانسته است جوایز داخلی وبین المللی متعددی را کسب نماید.

بر اساس نظر هیئت داوران، محمود محمد تبریزی از ایران به عنوان برگزیده نخست معرفی شد و جایزه 5 هزار یورویی این جشنواره را از آن خود کرد،‌ جایزه دوم این جشنواره به مبلغ 4 هزار یورو به آلکسی کاستوفسکی از اوکراین اختصاص یافت و جایزه سوم این جشنواره نیز با مبلغ 3 هزار یورو به فرهاد رحیم قراملکی رسید.

همچنین از هفت هنرمند دیگر نیز با اهدای 500 یورو تقدیر شد که عبارتند از : محمدعلی خلجی،‌بهمن جلالی نوکنده و ‌مهدی نعمتی از ایران به همراه آنجل بولیگان از مکزیک،‌الکساندر اومیاروف از روسیه، سیدمنظور از ترکیه و یوری کاسباکین از اوکراین.

داوری آثار این جشنواره را محمدحسین نیرومند، جواد علیزاده،‌علیرضا ذاکری،‌مازیار بیژنی از ایران و جولیان بناپای از رومانی،‌موسی گوموس از ترکیه و مارسیس بووندانویچ از لهستان بر عهده داشتند/س

برچسب ها: دریافت ، جایزه ، کاریکاتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.