مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با توجه به وسعت كشور و وابستگی و ارادت خاص مردم ايران به امام رضا(ع) برپايی جشنواره سراج خراسان و به تبع آن نماهنگ رضوي تأثير چشمگيری در ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه نسبت به ابعاد شخصيتی و سيره علمی و عملی امام رضا(ع) دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان حجت‌الاسلام اسماعيليان با بيان اين‌كه اشاعه فرهنگ رضوی، مهم‌ترين راه سعادت جامعه است و اين فرهنگ همانند چراغی پر فروغ، هدايتگر سعادت جامعه است، افزود: با توجه به وسعت كشور و وابستگی و ارادت خاص مردم ايران به امام رضا(ع) برپايی اين جشنواره تأثير چشمگيری در ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه نسبت به ابعاد شخصيتی و سيره علمی و عملی امام رضا(ع) دارد.

وي با بيان اين‌كه يكی از وظايف خادمان فرهنگی امام رضا(ع) ترويج و تبليغ فرهنگ ناب رضوی و سيره علمی و عملی زندگی آن امام همام در سطح ملی و بين‌المللی است، مهم‌ترين نقاط قوت جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) را تقويت اتحاد و انسجام اسلامی و ملی دانست و تصريح كرد: در برهه‌ای از زمان استان‌های كشور و ديگر نقاط جهان در رسيدن به يك هدف واحد كه همان ترويج، تبليغ و معرفی جايگاه و سيره امام رضا(ع) است تلاش و همتی مضاعف را عهده‌دار می‌شوند كه اين خود موجب همدلی، وحدت و همبستگی آحاد مردم می‌شود.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با تاكيد بر افزايش حضور مردمی در اين جشنواره يادآور شد: بايد برنامه‌ها به حدی گسترش يابد كه حداقل نيمی از مردم از بخش‌های مختلف اين جشنواره بهره گيرند.

دبير جشنواره نماهنگ رضوی بيان كرد: علاوه بر گسترده نمودن جشنواره در سطح بين‌المللی در داخل نيز بايد جشنواره‌ها در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای كشور برگزار شود و تبديل به گسترده‌ترين جشنواره جهان شود.

حجت‌الاسلام اسماعيليان افزود : امسال در تاريخ 26 و 27 شهريورماه چهارمين جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در اين اداره كل برگزار خواهد شد با توجه به ميزان استقبال هنرمندان حوزه سينمای كشور به‌ويژه هنرمندان نماهنگ در سه دوره قبل جشنواره سراسری نماهنگ رضوی پيش‌بينی می‌شود استقبال خوبی از جشنواره امسال صورت گيرد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.