برنامه "همسايه سلام" به سردبيري نوشين رهگذر و تهيه كنندگي رضا قرباني است كه در اين برنامه مسئولين پاسخگوي نياز مردم هستند.

نوشين رهگذر سردبير اين برنامه به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اين برنامه كاري از گروه نيمروزي راديو تهران است كه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 16 به صورت زنده از شبكه راديوي تهران موج FM رديف 94 مگاهرتز روي آنتن مي رود.

وي اظهار داشت: با توجه به وضعيت جغرافيايي استان تهران و تعداد بالاي شهرستان در اين استان شبكه راديويي تهران به منظور بررسي قابليت ها، توانمندي ها و استعدادهاي شهرستان هاي استان تهران در زمينه هاي مختلف كشاورزي، صنعتي، فرهنگي، ورزشي و اجتماعي و.. اقدام به راه اندازي برنامه همسايه سلام ويژه شهرستان هاي استان كرده است تا از اين طريق بتواند به عنوان يك رسانه پل ارتباطي بين مردم و مسئولين نه شهرستان ها باشد تا از اين طريق مردم ضمن طرح مشكلات خود پاسخي مناسب از مسئولين دريافت كنند.

رهگذر در ادامه خاطرنشان كرد: با طرح مشكلات و مسائل مردمي،‌ فرمانداران، شهرداران، بخشداران و ديگر مسئولان شهرستاني در حوزه هاي مختلف در شهرها و روستاهاي استان با حضور در اين برنامه سوالات مجريان برنامه و مردم پاسخ مي‌دهند.

وي بيان كرد: رضا قرباني به عنوان تهيه كننده، اكبر ياري گوينده، مائده علاقه مند و معصومه مالكي گزارشگر، سپيده سميعي و نوشين رهگذر سردبير در اين پروژه همكاري دارند.

شنوندگان براي طرح پيشنهادات، انتقادات و ديدگاههاي خود در خصوص برنامه همسايه سلام و همچنين معرفي موضوعات جديد براي طرح در برنامه مي‌توانند با شماره پيامك برنامه 30000956 و دو شماره تماس 33914142 و 33914141 در طول پخش برنامه و نشاني الكترونيكي RADIOTEHRAN@IRIBI.IRبرنامه سازان اين برنامه را از نياز خود مطرح كنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار