دبير هيئت قايقراني استان گيلان گفت: بركناري دنيامالي منصفانه نبود و به همين دليل اعتراض خود را به گوش سجادي رساندم.

علي پورعسگر پرست در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: روز گذشته جلسه اي با حضور مسئولان فدراسيون حميد سجادي، ورزشكاران اعزامي به رقابت هاي المپيك و نمايندگان هيئت هاي استاني برگزار شد.

وي گفت: در پايان اين جلسه در نامه اي عنوان شده بود كه دنيامالي كنار گذاشته شود و اسبقيان همچنان به كار خود در فدراسيون ادامه دهد.

پورعسگر پرست افزود: در اين جلسه من با اعتراض نسبت به بركناري دنيامالي از رياست فدراسيون قايقراني از وي خواستم تا دلايل بركناري دنيامالي را اعلام كند و از اين طريق اعتراض خود را نسبت به اين تصميم به گوش سرمربي رساندم.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه برخي ها به دنبال اين بودند كه با اصرار از روساي هيئت ها امضاء بگيرند اكثر مسئولان نسبت به اين موضوع اعتراض داشتند به طوريكه مخالفان نامه را امضا نكردند و برخي نيز به اجبار مجبور به اين كار شدند.

پورعسگر پرست اظهار داشت: پيش از برگزاري جلسه خبري از اين تصميم مبني بر كنار گذاشتن دنيامالي از فدراسيون قايقراني نبود و پس از پايان جلسه بلافاصله نامه در اختيار مسئولان هيئت ها قرار داده شد و اين امر نشان مي دهد آنها از قبل خود را براي اجراي همچنين برنامه اي آماده كرده بودند.

در اين جلسه اسبقيان در صحبت هاي خود اظهار داشت: رفتن مديران ورزشي طبيعي است و جاي هيچ نگراني نيست.

*بركناري دنيامالي غير قانوني بود

وي گفت: به هيچ عنوان بركناري احمد دنيامالي از رياست فدراسيون قايقراني قانوني نبود اگر اين كار قانوني بود چرا فدراسيون جهاني قايقراني نيز نسبت به اين امر اعتراض داشت.

دبير هيئت قايقراني گيلان افزود: دنيامالي طي سال هاي گذشته زحمات زيادي در فدراسيون قايقراني كشيد به همين دليل حقش نبود كه از رياست فدراسيون بركنار شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار