روابط عمومي بانك ملي ايران در هفتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي موفق به كسب دو رتبه برتر شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از اين اداره كل روابط عمومي بانک ملي ايران،  در بخش سامانه هاي اطلاع رساني الكترونيكي برتر در شاخه وب سايت بالاتر از ساير رقبا قرار گرفت و تنديس و لوح تقدير جشنواره را دريافت كرد. همچنين روابط عمومي بانك ملي ايران در بخش نشريه داخلي برتر در شاخه عكس رتبه دوم و لوح تقدير مربوطه را كسب نمود.
لازم به ذكر است هفتمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي و اولين همايش توليد محتوا در روابط عمومي روز گذشته با حضور استادان علوم ارتباطات و مديران و كارشناسان روابط عمومي كل كشور به همت انجمن متخصصان روابط عمومي و موسسه كارگزار روابط عمومي در سالن شهيد قندي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد.
 استاد ميرسعيد قاضي، استاد محسنيان راد، استاد مختاريان و استاد شكرخواه از جمله سخنرانان اين همايش يك روزه بودند كه هر يك از منظري خاص موضوع و كيفيت و توليد محتوا را مورد بحث و بررسي قرار دادند.
اين جشنواره كه بيش از 100 سازمان آثار خود را به آن ارسال كرده بودند، در بخش هاي انتخاب نشريه داخلي برتر در شاخه هاي سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عكس ، مصاحبه و صفحه آرايي، انتخاب انتشارات برتر روابط عمومي در شاخه هاي كتاب، بروشور، پوستر و ويژه نامه، انتخاب بهترين طرح و برنامه انتشاراتي، انتخاب سامانه هاي اطلاع رساني الكترونيكي برتر در شاخه هاي وب سايت و خبرنامه الكترونيكي و انتخاب كارشناس برتر انتشارات روابط عمومي برگزار گرديد./س


برچسب ها: بانک ، ملی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار