دبير انجمن صنفي کارفرمايي شرکتهاي توزيع برق کشور در سفر به شهرکرد از اتمام طراحي کامل کنتورهاي هوشمند با تکنولوژي داخلي کشور خبر داد.

مهندس محمد حسين عقدائي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد افزود: کار ثبت و ساخت کنتورهاي هوشمند با هزينه اي افزون بر ۲۴۰ ميليارد ريال از محل اعتبارات داخلي توانير و منابع عمومي پايان يافت.

عقدائي با شاره به اینکه بزودي يک ميليون کنتور هوشمند در ۵ استان کشور از جمله تهران ، مشهد ، اهواز ، بوشهر و زنجان به صورت پايلوت نصب مي گردد، بیان کرد: امکان بهينه سازي مصرف برق در ساعات مصرف روزانه، امکان مطلع شدن مشترک از ميزان مصرف برق در هر لحظه از طول روز و هزينه هاي مربوط به ميزان مصرف برق ،امکان مديريت هوشمند مشترک برق از نقاط مختلف بر مصرف خود که در خانه به چه ميزان برق درحال مصرف هست ، اقتصادي کردن و مديريت مصرف برق، از مزاياي اجراي اين طرح در کشور است.

وي با بيان اينکه کليه حفاظتهاي لازم بر تجهيزات مصرف کنندگان در نظر گرفته شده و قطعآ اين طرح مشترکين را درمديريت مصرف ياري خواهد کرد افزود:هدف از اجراي طرح هوشمند سازي کنتورهاي برق جيره بندي و کمتر مصرف کردن برق نيست بلکه هدف مديريت و بهينه سازي مصرف برق است که اين امر با همکاري مشترکين محقق خواهد شد.

مهندس محمد حسين عقدائي دبير انجمن صنفي کارفرمايي شرکتهاي توزيع برق کشور به منظور شرکت در جلسه هم انديشي معاونين مالي و پشتيباني شرکتهاي توزيع نيروي برق کشور به استان چهارمحال و بختياري و شرکت توزيع نيروي برق اين استان سفر کرده بود./س
برچسب ها: کنتور ، تکنولوژی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.